İpek

@Ipekipe·
·
sabitlendi
“ O tanrı , bizlerse faniyiz.” demişti Moneo. Idaho, “Eğer bir tanrıysa neden kötülük yapıyor?” diye sormuştu.
Sayfa 361·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kütüphaneler büyüleyici yerlerdir.
Sayfa 123·Kitabı okuyor
Aşk acısı çeken iyileşmek istemez.
Sayfa 446·Kitabı okudu
Bizler kitaplar için yaşıyoruz. Kargaşa ve yozlaşmanın egemen olduğu bir dünyada hoş bir görev bu.
Sayfa 165·Kitabı okudu
Kitap kolayca incinebilen bir yaratıktır; zamanın akışı acı verir ona ; kemirgenlerden, kötü havalardan, beceriksiz ellerden korkar.
Sayfa 68·Kitabı okudu