Tüm yenilenler adına diyebilseydim keşke. İhanete uğrayanlar ya da kalpleri kırılanlar adına. Artık bunu görmüştüm. Hiçbir zaman güvende olmayacaktım. Hiç sevilmeyecektim. Bütün umutlarım yok olmuştu. Hayallerim dağılmıştı. Geriye hiçbir şey kalmamıştı. Babam haklıydı. Yaşamayı hak etmiyordum. Ben Bir hiçtim. Gabriel'ın bana yaptığı buydu işte...
Sessizlik bazen en yüksek sesle bağırır. İnsan, gerçeği saklamaya çalıştıkça ona daha da yaklaşır. Sakladığımız sırlar, aslında en görünür yanımızda gizlenir. Sessizliği anlamak, yalnızca başkalarının değil, kendi ruhumuzun karanlıklarını da keşfetmektir.