En baştan söylüyorum spoilerli o yuzden okumadıysanız hemen geccccinnn
Ne diyeceğimi bilemiyorum ne diyeceğimi gerçekten bilemiyorum ben ne okudum ya NE OKUDUM çok değişik bir şeydi psikolojimi bozdu yemin ederim o son 50 sayfa varya o son 50 sayfaya kadar hersey çok güzeldi şimdi her şey söndü ya kuzeye noldu kuzeye hele yiğit peki naz allahimm sana geliyorum varya o Ahmeti gördüğüm yerde evirip çevirip dovucem Allah onun da belasını versin
Sinirimi kustuguma göre gayet başarılı ve çok güzel bir kitaptı maral yine döktürmüşşşş
Kitap tek kelimeyle coooook güzeldi ve yazım dili de aşırı iyiydi çok ayrıntılı bir şey söylemeyeceğim ama kesinlikle alın aldırın mükemmelll ama tek onerim karakterlere çok güvenmeyin aşıriiii begendimm
Kesinlikle çok güzel ve arkasında yazdığı gibi tanımlanması zor bir kitap. Ama kesinlikle yayınlandığı gibi çocuk kitabı olarak almayın ve asla bir çocuk kitabı değil. Zor bir hikaye sindirmeye de aşırı zor. Özellikle bitirdiğinizde ben az önce ne okudum diyeceksiniz. Çok bir şey anlatmaz istemiyorum anlatırsam kitabın büyüsü kaçar. Eğer 12 yaş ve üstünsünüz ve çok kırılgan bir yapınız yoksa alıp okuyun.
Kitabı aşırı beğendim gece okuduktan sonra acaba devamın da ne olacak diye zor uyudum kitabı kesinlikle okumalısınız. Konu çok güzel, macerası çok eğlenceli,sürükleyici bir kitap Behiç Ak'ın en sevdiğim kitabı diyebilirim.
Kitap okunur beğendim,beğenmedim arasında kaldım çünkü,sonu birazcık saçma bitti normalde kitapların özellikle çocuk kitaplarının sonunda bir ders vermesi gerekir ama bunda bir ders vermedi ve sürükleyici değil emanet aldığım için zorla okudum. Behiç Ak