Sevgi neydi...?.
Belki de ömrümüz boyunca bu sorunun yanıtını aradık
Aşk mıydı
Özlem miydi
Emek miydi
Belkide milyonlarca cevabı vardı
Biraz da ne aradiginiza bağlıydı cevap
Benim cevabimsa karşılıksız verilen emekti Birini hiç karşılık beklemeden sevmekti Bütün anneler beni daha iyi anlayacaklar sevgi çocuğuna duyulan baglilikti bence hiçbir çıkarınız olmadan herşeyin en iyisini düşünüyoruz istiyoruz onlar için eşimizi bile çıkarsız sevmiyoruz mutlaka karşılığını bekliyoruz ilgi olarak aşk sevgi değil bence aşk belli bir sürede taraflarin sevil
me ihtiyaçlarını karşılamak bir süre sonra ise bir bağlılığa çıkar iliskisine dönüyor sürekli karşılık bekliyoruz sevilmek istiyoruz kitapta buda sorgulanıyor sevmek mi güzel sevilmek mi......? Bana kalsa bunu sayfalar dolusu yazarım ama siz yinede yazardan okuyun yada dinleyin ben
çok beğendim en çokta bu güne kadar o kadar çok şeyi kafamda kurup kurup çözüp kendime işkence ettiğimi anladim kaleminize sağlık diyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖