Elay

Elay
@Itsmeely
O’ <3
"Nasıl olduğunu anlıyorum; neden olduğunu anlayamıyorum."
Sayfa 83
Edebiyat
Reklam
Gündüzleri dünyaya aitim. Geceleri uyku ve sonsuzluğa. Fakat güneş battı mı özgürüm, yalnızca kendime aitim... Bir de sana.
Sayfa 6·Kitabı okudu
Edebiyat
Mutluluk kolay değil; içimizde bulmak çok zor, başka yerde bulmaksa imkansız...
"Yaşamak savaşmaktır."
1000Kitap