@Mustearbirisim geçen sefer bu iletiye çarpıcı ve sert olarak nitelenebilecek bir yorum yapmıştım. Amacım biraz sorgulatmaktı. Şimdi bunu daha düşük tondan yapacağım zira tartışmanın şeklinden rahatsız olmuşsunuz ki silip, yoruma kapamışsınız.
Eğer kardan dolayı çadırlar yıkılmasa İdlib'de sorun yok muydu? Bataklık derken kastım, emperyalizmin ayak oyunları ile devlet otoritesinin dağıldığı ve vekalet savaşlarının farklı farklı terör örgütleriyle yapıldığı bir ortam olarak orayı kaotik görmemdi. Orada bu sorun bitse (çadır) sorun yok mu? Bu büyük sorunları görmeden vicdan avutma değil midir?