İşte itiraf gibi bir ileti. Bu zihniyet biat etmeyenleri sevmiyor. Sakın bunların biatını Allah'a kulluk olarak görmeyin. Allah'a ortaklar bulmadan edemiyorlar. Mustafa Kemal Atatürk'ü sevmiyorlar çünkü o din üzerinden Allah ile aldatanların tezgahını bozdu. Allah, hasiptir. Hesabı/sorgusu şaşmaz. Ve hayat/tarih gösteriyor insana... Fetö örneklerini...