Evet efendim , on dokuzuncu yüzyıl adamı en başta karaktersiz olmalı , böyle olmaya manen mecburdur; karakter sahibi ,çalışkan bir insansa oldukça dar kafalıdır
Şüphesiz şakalarım oldukça zevksiz , karışık ve düzensiz ; insanda bir güvensizlik yaratıyor. Bu kendime saygı duymayışımdan ileri geliyor. Anlayışlı bir adam kendisine saygı duyabilir mi hiç ?