Gözde

İnsanda ne var öğren ? İnsanda sevgi olduğunu öğrenmiştim İnsana ne verilmemiştir? İnsana neye ihtiyacı olduğu yetisi verilmemiştir İnsan ne ile yaşar ? Her insanın kendisi için kaygılanarak değil , sevgiyle yaşadığını öğrendim
Reklam
...”Bana ne derler” durumu sevimli , saygılı ama içi boş insanlar yaratır. İpleri başkalarının elinde olan kukla misali...
Felsefe yapmaya uygun bir ruh hali içindeydim ve kibirli bir şekilde aşkı, kendi sahip olmadığın bir şeyi başkasından alma isteği diye tanımladım
Dmitriy dostlarını kendisine karşı her zaman saygılı davrandıkları için değil ,yanlışlıkla bile olsa birini bir kez sevince onu sevmekten vazgeçmenin onursuz bir davranış olacağını düşündüğü için dostlarını hayat boyu sevmeye devam eden insanlardandı
Üç tür insanın gözüne bakmaktan rahatsız olduğumu farkettim: benden çok daha kötü olanlar, benden çok daha iyi olanlar ve her ikimizinde bildiği bir şeyi karşılıklı olarak birbirimize söylemeye cesaret edemediğimiz kişiler.
Reklam