A.101 den 4tl ye almıştım ama kitabı çok beğendim ortaokuldayken okmuuşum şuan kitaba dair pek birşey yok aklımda ama çok beğendiğimi hatırlıyorum. Biraz karışık gelmişti onu hatırlıyorum eğer fırsat bulursam tekrar okumayı düşünüyorum ama şunu söyleyebilirimki daha ilk sayfasından olay başlıyor ve gittiköe karmaşık bir hal alıyor kahyanın kızı ndan tutun malikanede yaşan tüm insanlaeın hayatlarına bir el atıyor yazar herkes hakkında bir olay konu var ve birbirleriyle bağlantılılar. Kitabın değişik bir havası va diyebilrim yazarın diğer kiralarınıda okumak isyordum ama hiçbiryerde bulamadım
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖