Çok güzeldi ben çok beğendim diğer kitaplarınıda okudum ama ilki gibi tat vermedi ilk kitabın filimnide izledim o da çok güzeldi. Kitapta ilk göze batan şey resimlerin olması. İlk defa bu tarz bir kitap okudum ve söylemeliyimki güzeldi. Yazarn yaptığı iş biraz zor çünkü kitabı ve olayları konuyu resimler üzeinde. Yazmış ve resimler çok az bazıalrı çok az oynamayla birlikte tamamen gerçekler ve bu yazarı biraz sınırlandırıyor bazı resimler öylesine koyulmuş pekte gerek yok. Baxıaşrı gerçekten ürkütücü. Kitabın ciltlisini almanızı tavsiye ederim. Çok güzel