dizisini 2 yıl önce izlemeye başlamıştım o zamanlar daha kitaptan uyarlama olduğunu bile bilmiyordum. sonra öğrenince ben zaten serisini izlemişim kitaplarından birini rastgele aldım ama yarıya kadar okudum bıraktım çünkü tıpatıp aynıları dizde geçiyordu. etrafımdaki insanların çoğu filmini izledim , dizisini izledim kitabını okumak zaman kaybı diyor ama ben öyle düşünmüyorum zaten bir günde 6 bölüm izlediğimi hatırlıyorum kim bilir neler kaçırmışım diyerek bu kitabı aldım ve yaz tatilinde sadece bu kitabı okurum dedim daha 1 ay dolmadan kitap bitmişti 800 sayfa falan ama gerçekten akıcıydı hemen bitti. insanı hiçte sıkmıyor son sayfasındaki ekler bir şeylerin oturması için oldukça yararlı. ben hatta okurken kitabı elime bir pos tit aldım ölen karakterlerin olduğu sayfalara yapıştırıdım.