Jala

Neden hiç mutlu değilsin Zeze? - Neden mutlu olmalıyım? Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz. - İyi ki bir kere geliyoruz Portuga. Neden? - İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Etrafımızı şekillendirdik, gıda üretimini arttırdık, şehirler yaptık, imparatorluklar kurduk, çok uzak ve geniş ticaret ağları oluşturduk ama dünyadaki acıyı azalttık mı?
- Neden sadece bir hayal ürünüsün Olric? - Siz gerçeksinizde ne oluyor efendim?
"Kafeste büyümüş bir kuşsun. Ve şimdi gökyüzüne yükselmeye çalışıyorsun ama kanatların idmansız."
"Sanki tüm hayatım boyunca, Yanlış melodiyle dans etmiş gibiyim..."