Yalnızdım, kendi dünyama hapsolmuş durumdaydım,diğerleriyle iletişim kuramıyordum; varlığımı onların varlığından ayıran,beni onların hayatı ve faaliyetleri dışında tutan camdan bir duvar vardı sanki.
“Bütün dini inançlarımla arama girmişti adeta; insanoğluyla kocaman güneş arasına girip tutulmaya neden olmuş gibiydi. O günlerde Tanrı’yı göremez olmuş,onun kullarından birini ilahım haline getirmiştim.”