zeynep

zeynep
@Jasmi_n
O an nasıl hissediyorsam ona göre puanlıyorum
Hiç mutlu değilim
6/10
·375 syf.··
2025 34. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 15 Eylül 2025 11:54
!!!Spoiler içerebilir!!!️ Korkudan çok dram duygusuyla okuduğum bir kitap oldu asla sandığım gibi bir şey değilmiş şahsi fikrim çok uzatılmış olduğu (Stephen king benden söylemesi)okurken bir merak içerisinde olunuyor bir yere kadar sürükleyici ama sevenlerinden özür dileyerek overrated bulduğumu söylemek istiyorum. Nolur kimsenim gözü kaymamış ve spoiler yememiş olsun çok üzülürüm direkt demedim özellikle ama yine de bakmayın AYRICA EILEEN’A O KADAR ÜZÜLDÜM Kİ ANLATAMAM GİDİP BULCAM KIZI KAHROLDUM YAZIK GÜNAH.
Hayvan MezarlığıStephen King · Altın Kitaplar · 201914,6bin okunma
Reklam

zeynep

, bir kitap okudu
6/10
·375 syf.··
14 günde okudu
·
Okunma: 15 Eylül 2025 11:54
·
2025 34. kitabı
Stephen King
8.3/10 · 14,6bin okunma
Substack hakkında
Birkaç yerde görmüştüm aklıma çok yatan bir konsept,her ne kadar kağıt kalemle uğraşmayı çok sevsem de düşüncelerimi yazmaya yetişememek beni çok yoruyor bu yüzden book journal fikrini de çok fazla ilerletemedim maalesef ve bu(substack)platformu bu amaçla kullanan da çok gördüm ama bir güvenip emin olup kullanamadım,varsa substack kullanmış/duymuş olan fikir verirse çok sevinirim🫠alzheimer olacağımı sandığım için (çok şükür yok öyle bir şey alakası bile yok elhamdülillah)herrr izlediğimi her okuduğumu hayatımdaki her önemli anı uzun uzadıya anlatıp kayıt altına almak istiyorum bir yandan okuduğum ya da genel olarak tükettiğim içeriklerle ilgili fikirlerimi kimse okumayacak olsa bile yayımlamak hoş bir düşünce. E buraya yaz slk kız demeyin buraya da yazarım tabi ki ama burda sanki yaptığıö incelemeler uzun olacaksa bir beklentiyi karşılaması gerekiyor gibi hissediyorum ve yazmak istediğim şeyler tamamen bilinç akışı ve uzun olacağı için de stres altında olacağım istemsiz(ne büyüttün be) okuduysanız teşekkürler varsa fikirleriniz ya da önerileriniz çok müteşekkir olurum
Sosyal Medya
Storytell’de olan mutlaka dinle dediğiniz bir kitap var mı yeni şeylere önerisiz başlamaya çekiniyorum ve her kitap da dinlemeye uygun olmuyo bence,en azından benim için (bkz: Madame Bovary)ve sessiz duramama hastalığına yakalandım yine su içsem bir şey dinlemeye çalışıyorum(abarttım tabi inanmayın sakın😔) true crime dinliyodum ama bir noktada paranoyaklaştım diye ara verdim evet komple bırakamıyorum lanet şeyi ama bu sefer de saçma sapan podcastler dinlemeye başladım yani sohbet muhabbet olanlar çok sarıyo ama boş geliyo sanki çok işim varmış gibi her şeyi potansiyel zaman kaybı olarak görebiliyorum o yüzden güzel sesli kitaplar beni her açıdan çok mutlu ediyor/edecek. Çok üretken hissediyorum bir şeyler yaparken kitap dinlediğimde,çağın hastalığı mı multitasking yoksa ben mi takıntılıyım? Bir yazasım varmış kısacası öneriniz varsa çokk sevinirim lütfen önerin rica ediyorum😔🫠