Birkaç yerde görmüştüm aklıma çok yatan bir konsept,her ne kadar kağıt kalemle uğraşmayı çok sevsem de düşüncelerimi yazmaya yetişememek beni çok yoruyor bu yüzden book journal fikrini de çok fazla ilerletemedim maalesef ve bu(substack)platformu bu amaçla kullanan da çok gördüm ama bir güvenip emin olup kullanamadım,varsa substack kullanmış/duymuş olan fikir verirse çok sevinirim🫠alzheimer olacağımı sandığım için (çok şükür yok öyle bir şey alakası bile yok elhamdülillah)herrr izlediğimi her okuduğumu hayatımdaki her önemli anı uzun uzadıya anlatıp kayıt altına almak istiyorum bir yandan okuduğum ya da genel olarak tükettiğim içeriklerle ilgili fikirlerimi kimse okumayacak olsa bile yayımlamak hoş bir düşünce. E buraya yaz slk kız demeyin buraya da yazarım tabi ki ama burda sanki yaptığıö incelemeler uzun olacaksa bir beklentiyi karşılaması gerekiyor gibi hissediyorum ve yazmak istediğim şeyler tamamen bilinç akışı ve uzun olacağı için de stres altında olacağım istemsiz(ne büyüttün be) okuduysanız teşekkürler varsa fikirleriniz ya da önerileriniz çok müteşekkir olurum