Dizi başladığında birkaç bölüm izleyip sonra bırakmıştım. Kitap olması çok güzel olmuş.. Replikler harika idi.. Okurken çok çok beğendiğim yerler oldu ve hepsinin altını çizdim.. Altını çizerek okumayı çok seviyorum. Ama dizi 55.bölüme kadar kitaba alınmış.. Umarım devamı da gelir diyerek yorumunu bitiyorum..
Poyraz KarayelEthem Özışık · Doğan Kitap · 2017766 okunma