📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Hayatımda bana zor gelmiş olaylara sızlanarak sıralayıp sorgulamam geriye çekildi: korkumdan vazgeçtim. Bu şeyleri adlandırmaktan, kontrol etme arzumdan vazgeçtim, artık bir anlamı yoktu. Asıl meselenin öncelemek, kabullenmek olduğu izlenimi oluştu bende – üzüntü, bellek, bunların güvenilmezliği ve değişebilirliği; bunu beklenmedik bir şekilde idrak ettikten sonraki ilk adım, konuşmayı ve mücadeleyi sonlandırmak gibi göründü bana.”
Yazmak hayata öykünür, her şeyin kaybolmasına, sürekli geride kalmaya, bulanıklaşmaya, imgelerin silinmesine. Ama vazgeçmek için bağımsızca karar alınmasını kolaylaştırır, kayıplar ve yok oluşların verdiği üzüntüyü ve kederi giderir.