Akide dbk

Akide dbk
@Jinda01
Alışmak gerekiyor bazen Zor olan alışagelmişe Kuralı bozmadım Bende alıştım gidişine..
‘Bazen biri için kafamızda kurduğumuz resme o kadar sıkı tutunuyoruz ki arkasındaki gerçek kişiyi görmeyi unutuyoruz.’
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat, komik olmaya çalıştıkça zavallılaşan bir şaka şimdi..
Ve haklıydı... "Dünyada ihtiyaç duyduğum bir kağıt ve yazmamı sağlayacak olan bir kalem. Bunlar dünyayı sarsmama yeter."
İnsan bazı günleri kitapların arasında saklayıp kurutmak istiyor..
"Dünyanın ucunda bir güI açıImış, efiI efiI esen yeIe merhaba. KaranIığın sonu bir uIu şafak, sarp kayadan geçen yeIe merhaba.