Hector

Hector
@Joezaza
Ya bir yol bulacağız, ya da bir yol yapacağız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sen yalnızca bir kişisin. Seni öldürmek, karşısında olduğum şeyi öldürmez."
Alıntı
Hayır, ben dünyaya bir kez geldim ve bir daha da gelmeyeceğim: ‘Genel mutluluk’ falan bekleyemem… Ben kendim için yaşamak istiyorum, yoksa hiç yaşamayayım, daha iyi…
Alıntı
"Kötü şeyler olacaktı ve ben bütün dünyaya karşı tek başımaydım."
Alıntı
"Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır!"
Sayfa 15·Kitabı okudu
Alıntı