Agırî

Reklam
Karşılıksız sevilmek nasıl bir şey? Biri soruyor da 🥲
1000Kitap
Agırî
Masumdur heyecandır ve bir bekleyiştir
Faiz iktisadi homoseksüelliktir, dedik. Faiz iktisadi ensesttir, dedik. Faiz iktisadi şirk, şirk ise itikadi faizciliktir, dedik. Ve faiz aynı zamanda iktisadi yamyamlıktır, dedik. Faiz yiyen bir toplumun gideceği nokta homoseksüelliğin yaygınlaşması olduğu gibi insan etini de yemek olacaktır. Çünkü tüm bu eylemlerin yapıları benzerdir. Epstein dosyaları sistemin tepesindekilerin insan eti yediklerini ortaya koyuyor zaten. Eğer müminler dur demezse insanlığın gideceği nokta da orası olacak ki Pluribus dizisinde hayvanları korumak adına protein ihtiyacı ölü insanların etinden karşılanıyor mesela. Yine benzer şekilde ‘From’ dizisindeki canavarlar insanların bağırsaklarını, iç organlarını yiyorlar. Görüyoruz ki yine Epstein dosyalarında bu da ayinlerinin bir parçası. Faiz insanlığın rızık sistemini zehirliyor ve faiz zehrine bulanmış rızıklar yedikçe insanlık ribevi bir karakter kazanarak enseste, eşcinselliğe, zinaya, kumara, yamyamlığa, putperestliğe, şirke, domuza, alkole, uyuşturucuya doğru ilerliyor. Ve parazit karakterli bir şey olan faiz, vücutları da hastalandırarak yine ribevi bir hastalık olan kanseri yayıyor. Kedilerdeki parazitleri yok eden bir ilacın kanserli hastaları tedavi ediyor olması da şaşırtıcı değil bu bakımdan. Evet tüm bunlar birbiriyle bağlantılı ve tevhidi bakışaçısı tüm bunları yekpare bir şekilde idrak edebilmemizi sağlıyor. Bu noktada kurtuluş yolu da açık: La ilahe illallah de, kurtul. Melih Oktay
1000Kitap
zedeleuze isimli okura yanıt verildi
Agırî
zedeleuze dinsiz veya ateist farketmez İslam dışı olan her insan yanlış yoldadır ve yanlış olsa olan insanların varacağı en kötü hal bugün gündemde olan o şeytanların çocukları öldürüp yiyen güya medeni kimselerin hâlidir insanlığın en dip halidir esfelei sağolun. Ama en kötü Müslüman din değişmedikce kâfir olmadıkça o hale düşmez asla. En kötü Müslüman ahlaksızlık yapabilir ama bu süreklilik meydana getirmez çünkü imani vicdani buna izin vermez ancak iki tuzlu kâfirler var mi münafık denir buna Kur'an. Münafıklar Müslümanım der kalbiyle İslam'a inanmaz bunlar her haltı yer . Ama günahkar bir müslüman asla o kötü kâfirlerin yaptığını yapmaz. O ahlaklı dediğin ateistler gösteriş yaparlar iyi görünürler çoğu bazısı sadece doğuştan merhameti olanlar az ezber değerler eğitimi ile ahlaklı görünür ama ileri ki zamanda iman etmediği sürece çok kötü davranışta bulunabilir. Örneğin batıda ki iyi olanlar İslam'a iman ediyor şuan kötü olanlar ise dsha çok şeytani oluyorlar öyle şeytani ki kötü müslümanlar asla o davrandıkları yapmaz. Bu farkı ayırt etmemiz lazım selametle
Epstein dosyasına ikinci derkenar ; En değme Bilim adamı ve filozofundan sanatçısına , ABD başkanlarından Prenslere , işadamlarından yöneticlilere kadar aklen , nefsen ve kalben savrulmayan yok ! Bu savrulmalarını şu veya bu gerekçelere dayandırmış olabilirler ; amma aklen , kalben ve nefsen savruldukları tartışmasız ! Pekala insanlığın pek çoğunun aklına ve nefsine itimat ettiği şu koca koca insanların savrulmalarını isabet edecek mahiyette nasıl okumalıyız ? Kişisel okumamı yazayım . Hep derim ; insana ham halde verili olan akıl ve nefs yükünü insan bir başına taşıyamaz ! Bu yükün öyle ya da böyle farkına varan her insan bu yükün taşınabilir kılınmasını zaruri görür ! Bu zaruret herşeyden önce ne dini ne de örfi bir ödevdir ! Ya nedir ? Öncelikle ahlaki bir ödevdir ! Yani akıl ve nefs yükünün farkına varan her ahlaki özne bu yükün bir başına taşınamayacağını , bununla beraber bu yükün taşınabilir hale getirilmesini zaruri görür ! Akıl ve nefs yükünü madem bir başımıza taşıyamıyor ve taşınabilir kılınmasını ahlaken bir zaruret görüyorsak , o halde ne yapmalıyız ? Bu farkındalığa kavuşan her müdrike , bahis konusu yükün taşınabilir kılınmasının ancak ve ancak ilahi bir yardımla mümkün olduğunu bilir ! Başka türlü akla ve nefse güç yetiremez , eninde sonunda savrulur , tıpkı Sisifos gibi … Zaten — bana sorarsanız — Allah’a evvelemirde bu yüzden inanmalıyız ! Yani kendimizi adamakıllı taşıyabilmek için inanmalıyız ! Ve fakat bu şuura ve bu farkındalığa ulaşarak inanmalıyız.. Hristiyanlığın sezdiği Amma bir türlü doğru yorumlayamadığı ilk günah bana sorarsanız “ bir başına taşınamayan ve insana ham halde verili olan akıl ve nefs yüküdür “ . Akıl ve nefs yüküne hiç çekinmeden “ kul yükü “ diyebiliriz . Kul yükü anca Rabbin rahmetiyle bihakkın taşınabilir
1000Kitap
Agırî
Yorumda çelişki var . Din ahlâkin kendisidir ahlâk kuralları bütünüdür. Bunu anlamayan İslam dinini ilahi dinleri anlamamış
Faiz iktisadi homoseksüelliktir, dedik. Faiz iktisadi ensesttir, dedik. Faiz iktisadi şirk, şirk ise itikadi faizciliktir, dedik. Ve faiz aynı zamanda iktisadi yamyamlıktır, dedik. Faiz yiyen bir toplumun gideceği nokta homoseksüelliğin yaygınlaşması olduğu gibi insan etini de yemek olacaktır. Çünkü tüm bu eylemlerin yapıları benzerdir. Epstein dosyaları sistemin tepesindekilerin insan eti yediklerini ortaya koyuyor zaten. Eğer müminler dur demezse insanlığın gideceği nokta da orası olacak ki Pluribus dizisinde hayvanları korumak adına protein ihtiyacı ölü insanların etinden karşılanıyor mesela. Yine benzer şekilde ‘From’ dizisindeki canavarlar insanların bağırsaklarını, iç organlarını yiyorlar. Görüyoruz ki yine Epstein dosyalarında bu da ayinlerinin bir parçası. Faiz insanlığın rızık sistemini zehirliyor ve faiz zehrine bulanmış rızıklar yedikçe insanlık ribevi bir karakter kazanarak enseste, eşcinselliğe, zinaya, kumara, yamyamlığa, putperestliğe, şirke, domuza, alkole, uyuşturucuya doğru ilerliyor. Ve parazit karakterli bir şey olan faiz, vücutları da hastalandırarak yine ribevi bir hastalık olan kanseri yayıyor. Kedilerdeki parazitleri yok eden bir ilacın kanserli hastaları tedavi ediyor olması da şaşırtıcı değil bu bakımdan. Evet tüm bunlar birbiriyle bağlantılı ve tevhidi bakışaçısı tüm bunları yekpare bir şekilde idrak edebilmemizi sağlıyor. Bu noktada kurtuluş yolu da açık: La ilahe illallah de, kurtul. Melih Oktay
1000Kitap
zedeleuze isimli okura yanıt verildi
Agırî
zedeleuze inanç yoksa insan yoktur. Sözlerinizde bile bir inançla savunduğunuzu belli ediyorshnuz . İslâm herşeyin tek çözümü tek doğru yoludur.. Allah'ın koyduğu yol bütün batıl beşeri yollardan daha üstün ve hayırlısıdır. Allah'ın yarattığı varlıklar Allah'ın kanunlarını hafife alıyor veya yok sayıyor gereksiz görüyorlarsa aklı kör düşüncesi yetersiz demek lazım.