"Ey nefsim! Kimsin sen?" diyordu ama bilmiyordu bazı vakitler en uzakta sandığın ve uzaklarda aradığın en yakınında oluyordu. Ben de öyleydim. Ama hep soruyordu;
"Ey nefsim! Kimsin sen?"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Önemli olan tek bir an vardır, o da 'şimdi'dir. Çünkü sadece içinde bulunduğumuz zamana sözümüz geçer. İnsan için en gerekli olan kişi içinde bulunduğumuz zamanda görüştüğümüz, yani o an yanımızda olan kişidir. Çünkü hiç kimse günün birinde bir başkasına işinin düşüp düşmeyeceğini bilemez.
İnsan için en önemli iş ise, o an yanında olan kişiye iyilik etmektir. Çünkü insanın dünyaya gönderiliş amacı sadece iyilik etmektir."