Dünyayla aramda uzun boylu bir ağrı var
sadece yağmurda kendini unutturan bir sancı
oysa başka türlü bir hayat yakıştırırdım kendime
Tanrım ruhum bedenime ne kadar da yabancı
Geniş verandalar, taraçalar istememiştim oysa
dörde iki bir balkona sığardı bütün düşlerim.
"Konuştuğumdan farklı şeyler yazıyorum,
düşündüğümden farklı şeyler konuşuyorum,
olması gerekenden daha farklı düşünüyorum ve
hepsinin sonu koyu bir karanlığa doğru ilerliyor."
Franz Kafka
"Herkesin bir umudu vardır.
Bir savaşı, bir kaybedişi,
Bir acısı, bir yalnızlığı,
Bir hüznü...
Çünkü herkesin bir gideni vardır.
İçinden bir türlü uğurlayamadığı."
Turgut Uyar