Kafamın içinde bir dünya var büyük bir cahil cesaretiyle ruhuma demirlediğim kuyuya konuşuyorum.En büyük derdi kendi olan ve herkes kadar sıradan.
instagram.com/busrakz
Yeterince iyi huylu sayılmam; pek yumuşak başlı da değilim. Ne başkalarının aptalca davranışlarını ve ahlaksızlıklarını, ne de bana yapılan saldırıları unutabilirim. Bana belki de kinci denebilir. İyi düşüncelerimi bir kez kaybettim mi, o kişi hakkında bir daha asla olumlu şeyler düşünemem.
altın iğnelerin batırılmasından zevk alacaklar bile çıkar. Çünkü insan ahmak bir yaratıktır, son derece ahmak! Daha doğrusu ahmak değil de nankördür; eşine rastlanmayacak derecede nankördür.