Kafamın içinde bir dünya var büyük bir cahil cesaretiyle ruhuma demirlediğim kuyuya konuşuyorum.En büyük derdi kendi olan ve herkes kadar sıradan.
instagram.com/busrakz
her insan kendisi olması karşılığında topluma bir bedel öder. az ya da çok ama mutlaka bir bedel... kimse bedelsiz kendi olamaz. bu bedel çoğu kez yalnızlıktır.
kimseyle yarışmıyorum ve ölümsüzlüğe dair düşüncelerim yok. umurumda bile değil. hayatta iken devinmek önemli olan. gün ışığında kapılar açılır ve atlar ışığın içine fırlar ve cokeyler, parlak ipek giysilerinin içinde küçük şeytanlar, zorlayarak, sapına kadar. ihtişam devinimde ve hodri meydan diyebilmektedir. ölümün canı cehenneme.
her şey bugün, bugün, bugün. evet.