Her şeyden önce de sevgili çocuk, bütün ömrünüz boyunca iki ya da üçten fazla dostunuz olmayacak; sizin tam güveniniz onların servetidir. Bunu birçok kişiye vermek, o dostlara ihanet etmek olmaz mı?
"Kurtuluş" dedim. "Ankara'da bir mahalle." Fazlası değil. Belkide Bob Marley' in en iyi şarkısı. Daha fazla düşünmeye gerek yok. Adı heryerde, kendisi yok! Kurtulmaya gelmiyoruz dünyaya. Daha da saplanmak için buradayız. Dibine kadar. Onun için çürüyor bedenlerimiz ölünce. Mısırlılar uğraşmış efendileri kurtulsun diye. Ama nafile çaresi yok. Kurtuluşu beklemek yararsız. Gelmez çünkü. Kontejyan dolmuş.