Kitapzâde

Kitapzâde
Okuduklarımdan seçtiklerimin Arşividir bu Hesap... İnternette bilgi çöplüğünde kaybolma; aç bir kitap.... Dünyada en güzel mekân, bir atın sırtıdır. En hayırlı dost da şu zamanda kitaptır...
"Gezdim Halep ile Şam'ı eyledim ilmi talep; Meğer ilim gerideymiş, illâ edep illâ edep..."
Reklam

Kitapzâde

, bir kitabı okumaya başladı
Muallim Naci
9.6/10 · 325 okunma
- “Ağlamak kötü bir şey mi?” + “Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?” - “Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes…”
Fabrikada fazla mesai yapan birileri olmalıydı. Ama mesai, genellikle saat sekizi pek geçmezdi; hele dokuzu hiç. Bir süre bu işyerini düşündüm. Orayı sevmiyordum. Sabah insanın içini kasvetle dolduran düdüğü saat beşte daha da iğrenç geliyordu. Orası her gün insanları yutan, akşam olunca da çok yorulmuş insanlar kusan bir canavardı.

Kitapzâde

, bir kitabı okumaya başladı