Tek çözüm dünyayı bozmak, tekrar karanlık, sessiz ve ıssız yapmak, Büyük Patlama'dan önceki haline döndürmek, başlangıçta sadece Söz olduğu zamana dönmek ve Söz ile baş başa, o yaratılmamış boş alanda yaşamaktı.
Ama gerçek aşka inanıyorum tamam mı.Herkesin gözü olacak ya da kimse hasta olmayacak filan diye bir şey yok ama herkes gerçek aşkı tatmalı ve bu, hayatın ne kadar sürüyorsa o kadar sürmeli.
"Kimi zaman da insanlara söyleyemediğiniz kitaplar vardır, öyle özel ve nadir ve sizin olan kitaplardır ki sevginizi ilan etmek ihanetmiş gibi hissettirir."