Aksoy

Aksoy
@Kadak
Düşüncelerimin esaretindeyim
En doğrusu var olan koşullarla yetinmektir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beklemek boşuna değildir. Boşuna olan tek şey birinin kalkıp tek başına iş görmeye çalışmasıdır.
Zaten insan hep başkaldırır.
Niçin hep acı şeyler yazayım? Dostlar, yufka yürekli dostlar bundan hoşlanmıyorlar. Hep kötü sakat şeyleri mi göreceksin? diyorlar
Her şeyin güzel olduğu yere değil, her şeyi güzelleştireceğim yere gidiyorum.