Bu kitabı lise yıllarımın başında okumuştum .Şimdi filmini izlerken aklıma geldi
O zaman çok etkisinde kalmıştım bir dönem olan ırk ayrımını kesinlikle çok iyi anlatıyor hoş ırk ayrımının henüz bittiğide söylenemez. Bu kitap beni gerçekten çok duygulandırmıştı herkese tavsiye edebilirim . Irk ayrımının tamamen bitmesi dileğiyle .
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!