Mavi Ruh

Mavi Ruh
@Kadersizim
Belki de yaşadığımız bir boşluktur.
Göğe bakma danışmanı
123 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Adam olana çok bile
Ekmeğimi gözyaşima bandım da yedim.
şiir bu kadarmış.
Şiir
Reklam
Önce biraz ağladılar , ama aliştilar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır.
1000Kitap
Tanrım beni dostlarımdan koru , düşmanlarımla kendim baş ederim.
1000Kitap
Belki bir gün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşiyorum...
1000Kitap