Her ne kadar kitapta yazılanları yapamasam da kitabı okuduktan sonra fark ettim ki kitap bilinçaltıma işlemiş ve hayata karşı bakışımı değiştirmiş. Önceden beri kaderimizi kendimizin yazdığına inanıyordum ve kitap ile de bunda haklı olduğumu gördüm. İnsan nasıl düşünceye sahip olursa hayatını ona kayıyor. Konuları örneklerle açıklayarak daha iyi anlamamı sağladı. Kitaplar aklımda kalmıyor ama onları derinliklerimde bir yerde sakladığımı gördüm. Bu kitabın da ben de bir yeri var artık.