İnsan ebeveynini hayalinde defalarca defneder. Onların bir gün öleceği korkusu, en erken korkularımızdan biri olmalı....
Onlar, için midir, yoksa çocuğun daha çok kendisi için duyduğu bir korku mudur bu?
O anda böyle bir ayrımın olup olmadığından emin bile değilim. Korku tek ve aynıdır.
Bu ataerkil enlemlerde derler ki, çocuklar ağlıyorsa korkacak bir şey yoktur, ama yetişkinler ağlıyorsa o zaman vardır. Ya aynı anda hem çocuk hem yetişkinsen ve babanın ölmekte olduğunu daha yeni öğrenmişsen...