Kaktüs Hanım

Kaktüs Hanım
@Kaktushanimm
Elimde olsaydı her karış toprağa, buğday eker gibi kitap ekerdim.
"Hayat beni sıkıyor..." dedi. "Her şey beni sıkıyor.Mektep,profesörler,dersler,arkadaşlar...Hele kızlar...Hepsi beni sıkıyor...Hem de kusturacak kadar..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Kaktüs Hanım

, bir kitabı okumaya başladı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
Beni hayal kırıklığına uğratan benden başkası değil.
Sanki sırtındaki en büyük yük yine kendisi.
Anlaşılan insanlar onun ne dediğini anlamıyorlardı artık, oysa o, sesinin anlaşılır olduğunu sanmıştı, öncekinden daha anlaşılır...