Kalbi Derun

Kalbi Derun
@Kalbiderun
Her şeyi düzeltmeye kalkışmanın yok ettiği. Şiir yazar, fotoğraf çeker, çay içer, türkü dinler, Allah'a, atlara ve çocukların gözlerindeki umuda inanır...
Bak ben yaşıyorum, buradayım, ben yaşarken gör beni.
Biri benim ben olduğumu söylemezse, ben, ben olmaktan çıkıyor muyum ? Ben yanınızdayım işte ve ben olduğumu söylüyorum. Bunun için yemin edebilirim.
Sayfa 71·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sesinde umudum var. Ve sonra saçları, elleri, dudakları.
Sesinde hüzünden daha çok tevekkül var. Sesinde sabır var. Sesinde gurur var. Sesinde güç var. Güzel olan ne varsa sesini de toplanmış. Sesinde şarkı, sesinde iyilik. İyilik buraya ancak onun sesinde gizlenerek girebilmiş gibi. Saçlarının arasına saklanmış bir parça. Saçları ne güzel.
Sayfa 63·Kitabı okudu
O gözlerde bana ait bir şey var. Bilir misiniz O' nun
Yüzü bir Orta Doğu masalı. Yüzü eski harflerle yazılmış bir kaside.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Çevrendekilerin çektikleri acılarda payının olduğunu düşünmek, sonsuza kadar sürecek bir ceza gibi karanlık yazgına eklendi. Yarım kalan her şeyden pişmanlık dolu acılar yaşamında bundan.
Sayfa 61·Kitabı okudu
"Her şey ben yaşarken oldu, bunu bilsin insanlar" demişti şair
Hayatın her ânına böyle bakıyorsun. Bir suçlu gibi. Bütün kötülüklerde senin parmağın varmış gibi. Sana verilmiş ağır bir ceza. Suçluluk duygusundan sıyrılamıyorsun. Başkasına anlatmanın mümkün olmadığı bir şey bu. Hataların yüzünden sevdiklerinin, yanındakilerin, seni tanıyanların ve senin gibi düşünen herkesin cezalandırılacağına dair saplantılı bir düşünce var kafanda. Bunu çok tartıştın kendi kendine. Doğruluğundan şüphe duyacağın, başka türlüsüne ikna olacağın deliller bulamadın. Hâlâ böyle düşünüyorsun.
Sayfa 60·Kitabı okudu