Ahmet

Ahmet
@Kalender1i
Savaşmayı ve sevmeyi sürdür. Sürdürmeyi sürdür.
‘Hayat büyük bir hata (bence), utanç verici bir maskaralık ’ .Aynen öyle, büyük bir hata hayat, utanç verici bir maskaralık. . . ”
Reklam
'' Her şeyi düzeltmeye kalkışmanın yok ettiği. Evet. Her şeyi düzeltmeye kalkışmanın yok ettiği. Ne kadar açık değil mi? Her şeyi düzeltmeye kalkışmanın yok ettiği. Daha açığı var mı ? '' -İsmet Özel
Şiir
- Bence şükretmek için çok sebebimiz var. + Ya öyle, ya da beklentilerimizi iyice düşürdük ve daha iyisi için savaşmayı bıraktık.
Bekle beni anne Bir sabah çıkagelirim Bir sabah anne bir sabah Acını süpürmek için açtığında kapıyı...