Yıllar geçtikçe anlaşabileceğimiz kişilerin sayısı da azalıyor.
Artık seslenebileceğimiz kimse kalmayınca, bir ismin içine düş meden önceki gibi olacağız sonunda.
Ölümün egemen olduğu nice çağlardan beri, her yaşayan ölüm engeline takılmak zorunda kaldı; aksi takdirde, bir böceğin ya da kemirgenin, hatta insanın niçin birkaç komiklikten sonra, öylesine vakarla telef olmayı başardığını anlayamazdık.