Annem hakkında konuşmaya , onun için ağlamaya ne hakları vardı ? İçlerinden kimileri bizden söz ederken "öksüz " diyordu. Onlar söylemese sanki biz billmiyor muyduk annesi olmayan çocuklara böyle dendiğini!Tıpkı evlenen bir genç kıza ilk kez "madame" demekte acele edildiği gibi bize de bu adı vermek hoşlarına gidiyordu herhalde .