“Bu dünyada sayısız oda var. Ne kadar istiyorsanız o kadar ... İyi odanın kötü odadan üstün olduğunu söylüyorlar. Kötü odanın odasızlıktan iyi olduğunu söyleyenler de var. Bazısı ise,odasızlığın da bir üstün yanı olduğunu söylüyor dünya evsizlerin odasıdır diyor... Odan olup da senin var olmamandan,odan olmayıp senin var olamam daha iyidir. “
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Bir canlı varlık öldüğünde acaba ne ölüyor? Acaba sadece verilmiş olan zaman mı ölüyor? Şu an mı, bu bakış mı? Yoksa bir evren mi ölüyor ve geçmişimiz ve geleceğimiz? Bizim için sadece şimdiki zaman mı ölüyor? Yoksa biz başkası için ölüyor, kendimiz için var olmaya devam mı ediyoruz?”