İyi gelmek, bir insana verilebilecek en güzel hediye. Sesiyle, sözüyle, bakışlarıyla, duruşuyla, hâliyle, enerjisiyle, perspektifiyle, eylemleriyle birbirine iyi gelmek, varlığını, yaşamını yükseltmek... Bundan daha iyisi, birbirine iyi gelmek olsa gerek.”
Seninle gezmediğim, bir sokak var içimde hâlâ.
Seninle gitmediğim, bir yolculuk var daha.
Seninle geçirmediğim günler, geceler var.
Seninle paylaşamadığım bir ömür var daha...