Gel-git bir dünyada menfaat uğruna sevgi gösterisine maruz kalıyorsam gelsinler-gitsinler, alsınlar her şeyimi. Dürüst kalmak uğruna her şeyimi feda edebilirim. Sevgi dolu kalbimi kaybeden biri, dünyayı kazansa kaybetmiştir. Yesinler, içsinler, gezsinler, aldattım desinler. Değil mi ki en çok yaşayan yüze kadar yaşıyor. Aldananlar, yalnızca aldatanlardır. Kaypak dünyada kaypak kaypak cehenneme gitsinler. Umurumda değil.
Ayşe Mızrak
Sarsıcı...
Realist...
Ve mükemmel.
Fakat kendini bilen, çok okuyan okuyuculara tavsiye ediyorum. 20 yaşından önce okunmaması gerekir bence. Nedeni de beklenti ve amaçları olan birinin hevesini kırabilir endişesi. Zaten yeterince heves kırıcı şeyler var hayatta değil mi? :)
Her şeye rağmen yaşamın hakkını vermek lazım. Hoş kal sevgili okuyucu. :))
Martin EdenJack LondonŞiir Kadın