Bu kitabı bir yıl evvel okudum.Bazı kitapları artık kelimelerle övmenin yetersiz kalacağı için yada klişe olacağı için inceleme gereği duymadığımdan bazılarını incelemeye bile değmediğini düşündüğüm için pek yorum yapan biri değilim.Bu kitaba gelecek olursam bir yıl boyunca yorum yapmamamın sebebi değmediğini düşündüğüm için.Kitap en çok okunanlar ve satanlarda ilk sıralarda olmayı bana göre kesinlikle hak etmiyor.Artık bütün kitap önerilerinde karşıma çıkınca içimi dökme gereği duydum.Yani yazar duygusallığı gözümüze sokacak kadar abartmış ama okurken hissetmeyerek yazdığı için karakterlerin duygularını, hislerini hiç anlatmadan olaylar yüzeysel bir sekilde akıyor.Bu kitabın bu kadar patlamasının sebebinin acı çekmemiş insanların duyguyu bilmediği için yazarın özellikle sırf kitabın tutması için abarttığı duygusallığa kapılmış olmasından kaynaklandığı düşünüyorum.Afganistandaki durumlar zaten malum acı ama yazar ve kitabı hiç beğenmediğimi söyleyebilirim.