Atiye Kaya

Atiye Kaya
@Kayaatiye
“Yapamadığım o kadar çok şey var ki nasıl olsa hepsini gerçekleştiremeyecektim ve yapamamanın acısı zehirleyecekti içimi insan sonu geldiği zaman iyileşiyor. ”
Sayfa 536·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Herkes kendi yalnızlığının esiri ".
"Umarım yerine yazdığınız insanlar da onlar gibi üzmezler sizi."
" Kendi kendime yarattığım boşluğa dayanamıyorum "
"Ben iç dünyama dönüyorum, orada hayal kırıklığına yer yok"