Tuba Kaya

Tuba Kaya
@Kayatubaa
--Rızkı veren Hüda'dır, kula minnet eylemem.
Sorunlarımızı her zaman düşünüyoruz ama Allah'ın tüm sorunlara çözümü olduğunu düşünmüyoruz. Kula minnet eyleyip oradan oraya savruluyoruz.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Allah insanları birbirinden farklı imtihanlarla sınar. Çünkü herkesin sabrında ve imanında farklı bir seviye vardır.
Din
Namaz kılmayı terk edenlere söylenmiş en sert söz: " Rabb'inden ne kötülük gördün ki O'nun huzuruna çıkmaktan hoşlanmıyorsun?"
Edebiyat
Gece , derdi olan uyumaz. Bütün dertleri elleri açıp Rabb ile paylaşmak ne güzeldir.
Edebiyat

Tuba Kaya

, bir kitap okudu
10/10
·76 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2020 17. kitabı
Bediüzzaman Said Nursî
9.8/10 · 1.967 okunma