'Çünkü insanları konuşarak tanıyamazsınız. Konuşmak, canlı yaratıklar arasında en etkisiz iletişim aracıdır. Dil yalan söylüyor, olanları çarpıtıyor, insanlığın hiç bıkıp usanmadığı klişeleri tekrarlıyor. Bu yüzden, insanları dinlemek onları anlamak için yeterli değil.'