Faruk AKALP

Faruk AKALP
@Kayip_sakal
Araştırmacı
İstanbul
9 okur puanı
Temmuz 2023 tarihinde katıldı
Olabilirmiş ama olmamış
Kızıla boyalı saçlar... nasıl diyebilirim hani büyük bir emekle özene bezene yemek yaparsınız, eminsinizdir her türlü malzemeyi kattığınıza mutlu olursunuz birazdan tadına bakacaksınız diye. Son olarak fazladan daha da güzel olsun diye bir kaç baharat eklersiniz ama o eklediğiniz baharatlar yemeği güzel yapmak yerine yemeğinizin tadını bozar hevesiniz kırılır üzülürsünüz bir anda her şeyi mahvedersiniz. İşte böyle duygular yaşadım kitabı okurken aslında kitap çok güzel başlıyor çok eğlenceli devam ediyor ama yazar anlamadığım şekilde çok fazla uzatmış belki 100 küsür karakter var kitabın içinde 100 küsür olay bir konudan diğer konuya siz daha bir şey anlamadan geçiyorsunuz üstüne üstlük olayların birbiriyle bağlantısı da kimi zaman çok zayıf oluyor ve en nihayetinde kitabı bırakma noktasına geliyorsunuz. Eğer kitap kısa olsaydı bence efsane güzel bir kitap olabilirmiş 5.0/10
Kızıla Boyalı SaçlarKostas Mourselas · Kırmızı Kedi Yayınları · 20241,125 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Faruk AKALP

, bir kitap okudu
8/10
·152 syf.··
Beğendi
·
2023 4. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,8bin okunma
Önemli Eserlerden
8/10
·152 syf.··
Beğendi
·
2023 4. kitabı
Bakmayın öyle kitabın fabl gibi gözüken çocuksu masalsı yapısına dikkatli bakarsanız görürsünüz birçok araştırma ve tarih kitabından daha derin daha detaylı daha kuvvetli anlamlarını. İdeoloji, siyaset, hukuk gibi karmaşık bazen de anlaşılması güç kavramları çok iyi kitabın içinde ele almış yazar. Kesinlikle tavsiye ederim. 8.5/10
Hayvan ÇiftliğiGeorge Orwell · Can Yayınları · 2024296,8bin okunma
Stephen King ve Polisiye Tarzı
7/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2023 3. kitabı
Alışılmış Stephen King tarzından biraz farklı bir kitaptı. Gerilimi ve olay örgüsü bence güzeldi. Sonuna kadar merak ederek sayfaları değiştiriyorsunuz ancak sanırım polisiye türünün çok fazla sayıda güzel örneklerinin olmasından ötürü olsa gerek bence King bu kitapta ve sonraki devam niteliğindeki serinin diğer kitaplarında vasatı nispeten aşan bir görüntü çizmiş. Yani çok sayıda bu türün kendini kanıtlamış yazarları dururken King kendi farkını yaratacak ve diğerlerinden sıyrılacak bir ekleme yapmadığı için bence geçer not alan bir eser oluşturmuş. Kötü mü değil elbette ama King dokunuşu görmek fena olmazdı. 7.5/10
Polisiye / Gerilim
Bay MercedesStephen King · Altın Kitaplar · 20141,736 okunma