İnsan çocukken dünya da çocuktur, sonra sen büyürsün, dünya da büyür.Dünyadan hızlı büyümüşsen illaki acı çekersin, dünya büyürken sen çocuk kalabilmişsen ne mutlu sana ... :)
"Son günlerde bir duygu her karanlık çöküşün de gelip yakama yapışıyor. Onu yenmek için bir şeyler yapmak zorunda hissediyorum kendimi. Bazen korkum ve üzüntüm birbirine karışıyor. sabrım, bütün korkularım, belirsizliklerim ve acılarım... Hepsi sanki bir duyguda bir araya gelmiş gibi. işte o zaman aklıma sen geliyorsun ,seni düşünüyorum. Özellikle de akşamın o ilk saatlerinde."