Bu gizemin içine girmek istiyorum... Bütün bu sınıf ayrımları nereden geliyor? Neden ben sadece bir meclis üyesiyim?
Belki de ben aslında bir kont ya da bir generalimdir ve sadece bir meclis üyesi olarak gözüküyorumdur. Belki de kim ya da ne olduğumu bilmiyorumdur.
Bu konuları şeytan alsın! Bu ne saçmalıktır! İnsan nasıl böyle konularla kağıdı kirletebilir ki? Bana bir insandan bahsedin! Ben bir insanı görmek istiyorum! Zihnimi besleyip yenilemek için biraz yiyeceğe ihtiyacım var ama onun yerine bu saçmalığı alıyorum. Sayfayı çevireceğim ve diğer tarafta iyi bir şeyler olup olmadığını kontrol edeceğim.