Züleyha

Züleyha
@Kayraz
Sadece kendinin mi yetenekli olduğunu sanıyorsun? Sadece modaya uygun bir palto sipariş etmek ve senin gibi bir kravat takmam lazım; böylece sen de gölgelenmiş olacaksın! Ama benim param yok... İşin en kötü tarafı da bu işte!
Reklam
Eğer kendi varlığımı sevmezsem, Yaşamaya nasıl devam ederim ki?" Yanılmıyorsam bunları Puşkin yazmıştı.
"Ekselansları..." diye haykırmak istedim, "beni öldürtmeyin ama eğer bunun yapılması zorunluysa lütfen beni kendi kutsal ellerinizle öldürün!"