MISRALARIN PEŞİNDE

MISRALARIN PEŞİNDE
@Kbr_oz
Körler diyârında, mum taciriyim! youtu.be/aLei6OTLVkM
Bunun bir de konuşmaya cesaret edemeyen versiyonu var :)
Lügatında ne kadar çok kelime olursa olsun; Kendini anlatmak için bazen sessizliği seçersin.
Edebiyat
MISRALARIN PEŞİNDE
Bazen susmak en iyi cevaptır
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sizin?
Şimdi tam olarak unutmak istediğiniz şey nedir?
Sayfa 33 - Doğan Kitap, 1. Baskı, Mart 2015.·Kitabı okudu
Edebiyat
MISRALARIN PEŞİNDE
Mümkünse kendimi unutmak istiyorum..
1000Kitap bir ricam olacak lütfen @erkenhatice profiline ‘ANISINA’ tarzında etiket yaparsanız sevinirim. En azından bazı kimse mesaj atmaz ve bilir. Gerçekten çok üzgünüm ama bunu belirtir profili ölümsüz kılarsanız daha çok seviniriz. Saygıyla.🤲😢 Lütfen destekleyin. Bu profili ölümsüz kılalım. Herkesin başı sağolsun. Umarım bunun hesabını sorar bu halk ve kimsenin yanına kalmaz. Gerçekten bıktık.
Deprem
MISRALARIN PEŞİNDE
1000Kitap Sizden destek bekliyoruz...