“Acı, ya beden için kötüdür, ki öyleyse bırak bunu beden ifade etsin, ya da ruh içın. Fakat ruh dinginliğini ve huzurunu korumaya, acıyı bir kötülük olarak kabullenmemeye muktedirdir. Çünkü bütün yargılar, dürtüler, arzular, sakınmalar onun içindedir ve hiçbir şey oraya nüfuz edemez.”
“İyi bir şey yaptığında ve bunun birisine yararı dokunduğunda, neden ahmaklar gibi üçüncü bir şey ararsın, neden yaptığın iyiliğin fark edilmesini ya da karşılığında sana iyilik yapılmasını istersin?”
“Bir insan ne kadar yaşayacağına dair kaygılanmamalı, yaşama sıkıca bağlanmamalı, bu konularda tanrıya güvenmeli ve kadınların dediği ‘Hiç kimse yazgısından kaçamaz’ sözüne inanmalıdır.”