Kübra Puğar

Kübra Puğar
Güzin ablası kitaplar olan bir kızdım..
“Yalnızca bir şeyi yapmak değil, yapmamak da çoğu zaman adaletsizliktir.”
Sayfa 91·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Acı, ya beden için kötüdür, ki öyleyse bırak bunu beden ifade etsin, ya da ruh içın. Fakat ruh dinginliğini ve huzurunu korumaya, acıyı bir kötülük olarak kabullenmemeye muktedirdir. Çünkü bütün yargılar, dürtüler, arzular, sakınmalar onun içindedir ve hiçbir şey oraya nüfuz edemez.”
Sayfa 82·Kitabı okudu
“İyi bir şey yaptığında ve bunun birisine yararı dokunduğunda, neden ahmaklar gibi üçüncü bir şey ararsın, neden yaptığın iyiliğin fark edilmesini ya da karşılığında sana iyilik yapılmasını istersin?”
Sayfa 76·Kitabı okudu
“Bir insan ne kadar yaşayacağına dair kaygılanmamalı, yaşama sıkıca bağlanmamalı, bu konularda tanrıya güvenmeli ve kadınların dediği ‘Hiç kimse yazgısından kaçamaz’ sözüne inanmalıdır.”
Sayfa 71·Kitabı okudu
"Kim ne derse desin ya da ne yaparsa yapsın, ben rengini yitirmeyen bir zümrüt olacağım."
Sayfa 67·Kitabı okudu